لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
فرم خوبی دارم / برای 3 امتیاز بازی می کنیم

فرم خوبی دارم / برای 3 امتیاز بازی می کنیم

سامی خدیرا هافبک آلمانی یووه در کنار آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی با بوروسیا مونشن گلادباخ حضور داشت و در مورد شرایط خودش و تیمش صحبت کرد . هافبک 28 ساله بیانکونری گفت :

" نمی دانم چرا در سری آ به مشکل برخورده ایم ، اما در لیگ قهرمانان بسیار خوب کار کرده ایم ، عملکرد فوق العاده ای در بازی ها داشتیم و فردا می خواهیم به این روند ادامه دهیم "

" ما تلاش می کنیم که تمرکز کنیم و بازی فوق العاده ای ارائه دهیم ، مثل بقیه ، ما هر بازی را جداگانه آنالیز می کنیم "

بازی با اینتر ؟

" ما سازمان یافته بودیم ، و بر بازی مسلط بودیم ، به خصوص در نیمه ی دوم. ما باید از فرصت هایمان بهتر استفاده می کردیم ، اما هر چه بیشتر با هم بازی می کنیم ، بهتر و بهتر می شویم "

" ما چند مصدومیت داشتیم ، پس در چند هفته ی پیش رو امیدواریم که ریتممان را پیدا کنیم ، فکر می کنم اگر هم آماده بمانیم ، به چیزهای بزرگی دست پیدا می کنیم "

" فکر نمی کنم بازگشتم از مصدومیت ربطی به اینکه فرم بهتری پیدا کرده ام داشته باشد.زیرا همه ی تیم باید در طول تابستان بازتنظیم می شد "

" برای مربی هم مشکل بوده است ، اما ما موانع اولیه را پشت سر گذاشته ایم و شانس این را داشتیم که سیستم بازی را عوض کنیم.ما در طول هر هفته تنها باید بهتر شویم و اعتماد به نفسمان را بیشتر کنیم "

" من در حال حاضر هیچ مشکل فیزیکی ندارم ، در فرم خوبی هستم و ما کادر فوق العاده ای در باشگاه داریم. من در کل با تیم و در این شهر خوشحال هستم و احساس می کنم در خانه ام "

" جای گرفتن در اینجا بسیار آسان بود و من واقعا شهر تورین را دوست دارم.من می توانم بگویم که در اینجا واقعا احساس می کنم در خانه ی خودم هستم "

بروسیا مونشن گلادباخ ؟

" رفتن به مصاف یک تیم آلمانی همواره خاص است ، اما در نهایت فقط 3 امتیاز و پیشروی در لیگ قهرمانان اهمیت دارد "

" ما برای بروسیا احترام قائلیم ، همانطور که برای سایر رقبایمان اینگونه ایم. فکر می کنم آنها تیمی بسیار قوی هستند که با مصدومیت روبرو بوده اند ، نمی دانم بهبودشان به مربی بستگی داشته یا نه ، اما آنها با گذشت زمان و بسیار سریع کیفیت بالایی را نشان داده اند "

" ما در زمین خانگی بازی می کنیم ، از قدرتمان آگاهیم و باید متمرکز باقی بمانیم.من در مورد عملکرد فردایمان مطمئنم "

توصیه به پوگبا ؟


" پل یک بازیکن خارق العاده است و هرکسی دوست دارد که از استعداد او برخوردار باشد. او بسیار جوان است ، پس اگر بخواهم برای او نصیحتی داشته باشم ، این است که باهوش باشد و همانطوری بماند که هست!متمرکز باشد و نگرانی جدیدی برای خودش ایجاد نکند.

" او بازیکن فوق العاده ایست ، او کیفیت دارد و برای من بازی کنار او افتخار است "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: